Масові виплати для міжнародних компаній

Здійснюйте платежі з-за кордону миттєво!

Для чого необхідні масові виплати?

Оплата послуг фрилансерів і IT-спеціалістів, виплата зарплати морякам і іншим сегментам, соціальні виплати.

%

Масові виплати ідеальні, коли вам потрібно поповнити безліч рахунків з-за кордону, оскільки ви суттєво заощаджуєте на комісії.

Валютні виплати

Завдяки послузі компанія може надсилати в Україну один платіж на багатьох одержувачів.

Переваги

Немає необхідності створювати однотипні платежі.

Можливість працювати через зручний особистий кабінет InterPay або використовувати API ПриватБанку.

Кошти зараховуються на картки/рахунки одержувачів онлайн.

Можливість зазначити окреме призначення в кожному платежі.

Ви можете створювати платежі в будь-якій країні.

Безкоштовне підключення послуги.

Раніше вам доводилося платити в середньому 40 USD за кожен окремий платіж, тепер ви платите комісію тільки за один платіж!

Повний архів оплачених раніше відомостей.

Запрошуємо до партнерства

Запрошуємо до партнерства

ПриватБанк запрошує до взаємовигідної співпраці міжнародні компанії та фінансові організації*.

Ми пропонуємо інноваційні, технологічні та інтеграційні рішення для здійснення переказів.

Для отримання детальної інформації залиште замовлення.


* Умовою надання послуги є обов’язкове проходження ідентифікації компанії та підписання договору.
Перелік основних необхідних документів для ідентифікації зазначено в договорі. За необхідності банк може запитати й додаткові документи.
Надання будь-яких додаткових послуг можна узгодити, підписавши додаткову угоду, яка є невід’ємною частиною договору.

Тарифи

Комісія за зарахування переказів
Зарахування переказу на валютні картки «Універсальна», преміальні картки та поточний рахунок фізичної особи
із суми переказу або з юридичної особи-платника відповідно до договору
не тарифікується
Зарахування переказу на рахунки ФОП IT не тарифікується
Зарахування виплат у валюті USD, EUR та ін. на всі картки та рахунки у гривні
діє до кінця воєнного стану
не тарифікується
Зарахування переказу на Картку для виплат у валюті (зарплата)
із суми переказу або з юридичної особи-платника відповідно до договору
0,5%
Зарахування переказу у вигляді благодійної допомоги (з юридичної особи-платника) 0,5%
Зарахування на рахунки інших банків (з юридичної особи-платника) 0,25%
Зарахування переказу на Картку для виплат та Інтернет-картку у валюті (від фін. компаній)
із суми переказу або з юридичної особи-платника відповідно до договору
1%

Як це працює?

Валютні виплати
1 крок

Компанія-нерезидент надсилає супровідний документ (інструкцію компанії) та SWIFT-платіж на загальну суму інструкції.

Надання згоди на платіжну операцію починається з моменту надсилання інструкції й підтвердження її оплати за умови наявності необхідної суми на транзитному рахунку.

Відкликання згоди на операцію можливе до підтвердження оплати інструкції.

2 крок

ПриватБанк розподіляє виплати одержувачам згідно з інструкцією.

3 крок

Зарахування на картки/рахунки фізичних осіб проводиться цілодобово, на рахунки підприємців – з 8:00 до 20:00 в робочі дні (в операційний час).

Як здійснюєтсья комунікація між компанією та банком?

Усі комунікації між компанією та банком, а також банком і клієнтом здійснюються дистанційно.

Компанія може взаємодіяти з банком щодо передачі й роботи з інструкціями трьома способами:

  1. за допомогою інтеграції через АРІ;
  2. через InterPay – web-сервіс для компаній;
  3. через e-mail: swift@privatbank.ua і freelancer@privatbank.ua.

Для роботи в InterPay потрібно авторизуватися*. Для цього:

  1. введіть номер мобільного телефону;
  2. підтвердьте вхід паролем із SMS;
  3. введіть особистий логін і пароль для входу в сервіс.

Після цього можна буде додавати файли у форматі XLS (Excel) на поповнення карток/рахунків і отримувати звіти про зарахування.

Файл повинен мати відповідний формат (шаблон). Також обов’язковим є підтвердження зарахування компанією (тобто надання згоди на проведення). Операцію неможливо відкликати з моменту надання згоди на її проведення.

* Компанія несе відповідальність за використання та збереження індивідуальної облікової інформації (логін, пароль, сертифікат тощо).

Картки для фрилансерів і спеціалістів ІТ

IT Expert GOLD
IT Expert Platinum
IT Expert Premium

Карта рівня Gold – міжнародна платіжна карта ПриватБанку, з якою ви отримуєте безкоштовне обслуговування від персонального банкіра в зручний для вас час. Безкоштовне відкриття карток у будь-якій валюті (UAH, USD, EUR).

Картка з дизайном – випуск і доставка картки з індивідуальним дизайном (чип, PayPass) – безкоштовно!


  • Ви самі вибираєте дизайн і дані, які хочете бачити на картці.
  • Можна приховати номер картки, строк дії, CVV-код, ім'я та прізвище.
  • Валюта Картки для виплат з дизайном – гривня/долар США/євро.
  • Валюта картки з дизайном «Універсальна» – гривня.
  • Картка з дизайном може бути з окремим балансом або додатковою до вашої картки.

Безкоштовна картка з дизайном оформлюється з промокодом, для отримання промокоду напишіть на freelancer@privatbank.ua

Після звернення в freelancer@privatbank.ua вам буде надіслано лист з промокодом та інструкції для дистанційного замовлення.

Поширені запитання

Хто та в якому обсязі сплачує комісію за зарахування?

Комісію за зарахування може сплатити одержувач або компанія. Розмір комісії залежить від умов договору з компанією.

Згідно зі стандартними тарифами:

  • зарахування фізичним особам на картку в гривні – 0% (здійснюється за картковим курсом на день зарахування);
  • зарахування фізичним особам на картку у валюті – 1% (якщо інший тариф не було узгоджено з компанією додатковою угодою до договору);
  • зарахування на рахунок фізичної особи-підприємця – 0%.

Що робити, якщо не виходить увійти в InterPay?

Отримати консультацію можна через такі канали зв'язку:

Чи є обмеження за сумою одного переказу в інструкції?

Ліміти на перекази визначаються відповідно до чинного законодавства та встановлюються за погодженням із компанією.

Поточні ліміти

Для фізичних осіб:

  • максимальна сума платежів за один календарний місяць на рахунки ПриватБанку – 399 999 гривень;
  • максимальна кількість платежів за один календарний місяць – 20;
  • максимальна сума одного платежу на рахунок іншого банку – 29 999 гривень.

Для фізичних осіб – підприємців обмежень за сумою немає, але для зарахування суми понад 399 999 гривень (в еквіваленті) потрібно надати банку підтверджувальні документи.

Хто сплачує комісію за SWIFT-переказ на транзитний рахунок?

Сплачувати комісійну винагороду всіх банків, що беруть участь у переказі загальної суми платежу на транзитний рахунок, зобов'язана компанія-нерезидент.

Чи необхідно користуватися додатковими послугами ПриватБанку для підключення до валютних виплат?

Ні.

Чи можливо змінити умови поточного договору?

Зміни та доповнення до договору вносяться за згодою сторін і оформлюються окремою угодою, що є невід’ємною частиною договору.

Як можна відключити послугу?

Сторона, для якої виконання зобов'язань за договором стало неможливим, повинна протягом 20 днів повідомити іншу сторону в письмовій формі про початок, очікувану тривалість і припинення зазначених вище обставин.

Будь-яка сторона цього договору має право його розірвати в односторонньому порядку, попередивши іншу сторону за 20 (двадцять) календарних днів у письмовій формі.

Договір діє 1 (один) рік з моменту його підписання сторонами. Строк дії договору автоматично продовжується на той самий строк, якщо жодна зі сторін не заявить про його припинення не пізніше ніж за 20 днів до закінчення строку дії цього договору.

Як швидко банк реагує та надає інформацію через канали комунікації з компанією-партнером?

  • Через АРІ та вебінтерфейс InterPay опрацювання інформації відбувається в режимі онлайн.
  • Через e-mail відповідь надається до кінця дня, якщо лист отримали до 12:00, або до 12:00 наступного дня, якщо лист отримали після 12:00

Чи може банк не виконувати платіжних операцій?

Так, може, якщо:

  • даних у платіжній інструкції бракує або вони неправильні;
  • надіслано некоректну суму, що не відповідає інструкції;
  • надані в інструкції дані суперечать чинному законодавству;
  • є форс-мажорні обставини.

Детальніше про це та відповідальність банку – у договорі, що підписується з компанією-партнером.

Яка процедура взаємодії між банком та компанією-партнером у разі помилкових зарахувань?

Компанія звертається з відповідним запитом до банку через e-mail, зазначає всю необхідну інформацію щодо помилкових платежів. Детальніше процес взаємодії описано в договорі між компанією та банком, а також у додатках до договору.

Які заходи повинна вжити компанія для безпечної роботи з інструкціями?

Унеможливлюйте відвідування Інтернету з персонального комп’ютера, на якому здійснюється підготовка та надсилання інструкцій до банку. Не відвідуйте сайти сумнівного змісту та будь-які інші інтернет-ресурси невиробничого характеру (соціальні мережі, конференції та чати, телефонні сервіси тощо). Не читайте пошту та не відкривайте поштових вкладень електронної пошти, які надійшли від невідомих чи підозрілих адресатів. Не слід встановлювати та оновлювати будь-яке програмне забезпечення з неофіційних сайтів виробників.

Мінімізуйте кількість користувачів комп’ютерів, на яких здійснюється підготовка та надсилання інструкцій до банку. Доцільно обмежити фізичний доступ до персональних комп’ютерів, на яких здійснюється підготовка та надсилання інструкцій до банку (надавати доступ лише відповідальним працівникам, безпосередньо уповноваженим, які мають право працювати з програмним забезпеченням системи).

Використовуйте сучасне антивірусне забезпечення, оновлюйте та проводьте антивірусну перевірку на комп’ютерах. Наголошуємо, що шкідливе програмне забезпечення здатне перехоплювати дані з банків, персональних комп’ютерів клієнтів і зберігати/поширювати таку інформацію для подальшого несанкціонованого використання сторонніми особами злочинним шляхом.

Забезпечте своєчасне встановлення оновлень безпеки операційної системи, браузерів та програмного забезпечення комп’ютера. Необхідно встановити надійні паролі доступу на вхід до персонального комп’ютера, забезпечити періодичну зміну цих паролів.

Не допускайте несанкціонованого використання ключів, зберігайте ключові носії в спосіб, що виключає несанкціонований доступ до них. Нікому не повідомляйте й не передавайте паролі до особистих секретних ключів. Не записуйте й не зберігайте паролі разом із носієм ключа.

Яка процедура взаємодії між банком та компанією-партнером у разі помилкових зарахувань?

Компанія звертається з відповідним запитом до банку через e-mail, зазначає всю необхідну інформацію щодо помилкових платежів. Детальніше процес взаємодії описано в договорі між компанією та банком, а також у додатках до договору.

Як врегульовуються спірні питання між компанією і банком?

Механізм врегулювання суперечок і спірних питань між банком і компанією описано в договорі, який вони укладають.