Безпека під час купівель в Інтернеті
Якщо ви полюбляєте купувати на інтернет-майданчиках, вам сюди
Якщо ви полюбляєте купувати на інтернет-майданчиках, вам сюди
Вимоги покупця назвати інші дані (CVV2-код, строк дії картки, баланс чи тип картки) для переказу грошей на вашу картку повинні викликати у вас підозри.
Тим, хто веде бізнес, ми рекомендуємо завести окремий контрактний телефон для переговорів з контрагентами.
Не використовуйте фінансовий номер під час контактів з широким загалом. Це може призвести до крадіжки вашої SIM-картки шахраями через перевипуск у відділеннях мобільного оператора.
Якщо ви платите на перевірених майданчиках інтернет-гігантів, використовуйте під час розрахунків Інтернет-картку.
Співробітник банку ніколи не запитує особисту інформацію!
Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію: CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо, повідомте нам. Ми врахуємо ваш приклад під час розробки нових методів запобігання шахрайству.
Якщо ваша особиста інформація все-таки стала відома третім особам, ви також можете подати заявку. Її опрацюють фахівці з безпеки та запобігання шахрайським операціям.
Як подати звернення про шахрайство?
Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, в чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.
Співробітник банку ніколи не запитує особисту інформацію!
Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію: CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо, повідомте нам. Ми врахуємо ваш приклад під час розробки нових методів запобігання шахрайству.
Якщо ваша особиста інформація все-таки стала відома третім особам, ви також можете подати заявку. Її опрацюють фахівці з безпеки та запобігання шахрайським операціям.
Як подати звернення про шахрайство?
Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, в чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.